bara äta idag med. min tyske vän ska spela EPTfinalbord imorrn å har över average i chips. om jag skulle säga att jag inte var djupt å ohälsosamt avundsjuk så skulle jag ljuga. umgås med folk hela dagarna å har ångest över att jag inte får in pokertimmar. tänker dock att jag ska passa på att umgås då dom flesta lämnar loutraki i början av nästa vecka. hoppas innerligt att jag lyckas skrapa ihop energi å diciplin att grinda in +200 timmar i november å runt 150 timmar i december innan jag åker hem till jul.
kan inte sluta tänka att det borde vara jag på finalbordet imorgon... hoppas dock att det går vägen för honom och jag försöker peppa å hjälpa honom så mkt jag kan.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar