har sovit lite dåligt å tar paus idag. har 5% på två som är kvar i EPTn å ska dit å träffa dom nu. kan rekommendera senaste southparkavsnittet btw!
kom nyss hem efter att ha ätit konstant i 3 timmar. finrestaurang, gratis, så klart :) rousso har runt average i marker till dag3 i EPTn å vinner han så kommer min rulle att öka över 150% då jag har 5% av hans action. funderar på att spela en 1000freeze out imorrn. om jag spelar så köper rousso 40% vilket får mej att framstå som lite mindre dumihuvet när det kommer till bankroll-management. får se om jag spelar.
trivs bra med tillvaron här och det enda som oroar mej är att jag kommer att dra ner på pokertimmarna vilket vore dåligt. iofs så har inte borden varit nå bra sen eptn börja och jag kanske börjar spela mer när den är över.
det är till o ligga på latsidan
SvaraRadera:D jag får vässa mej helt enkelt
SvaraRadera