upp 1149 efter nästan 12 timmar. en del coola händer men nu ska jag fira med 2st souvlaki i pitabröd å nya southpark episoden.
(edit)
rätt sick session. efter 10 timmar så satt jag med 300 på bordet och var 300 i hålet. hade spelat en semi-intressant hand tidigare. jag isolerar en limpare från mittenposition med AJo. en reg bakom 3betar från 25 till 60... han är rätt ung å verkar ganska duktig. jag är på väg att folda men vafan 35 till å vi är 600 djupa, jag kan ju syn för att träffa +2par tänker jag. floppen är 235r å jag checkraisecommitar från 60 till 380 å han lägger.
hade som sagt bara 300 på bordet efter 10 timmar men då får jag dubbla upp med 66 vs A5hh på 652cc. sen så bet/3betar jag 88 på AQ5ss å vinner 240 i den potten. han öppnade till 40 från utg å vi var två som syna, jag i position. dom båda checkar till mej på floppen å jag har spelat tillräckligt med UTG för att tänka att han nästan alltid skulle beta ett ess där så jag stabbar 65. bb foldar å han tänker ett tag innan han raisar till 165. när han checka floppen så satte jag honom på KK, JJ eller TT men nu så kan han så klart ha AA, QQ. killen är jäkla trevlig, ödmjuk å alltid nära till ett skratt eller ett fniss. jag tittar på honom å ler lite WTFigt?? för att se om han skiner upp eller vad. han ser helt död ut i blicken, som om stackarn har sålt smöret osv. jag försöker min-raisa men får reda på att man bara får minraisa i turneringar, i cashgames så måste man dubbla den andres bet. blä, bara att hålla god min å slänga in 80 till. han lägger.
öppnar KJo till 25 från mittenpos efter en limp. en lös fisk synar på knappen å limparen synar. floppen är K54hh å jag cbetar 50. knappen synar å turn är Th. jag checkar å han betar 150 rätt snabbt. jag kollar om jag har nå hjärter å ser Jh. jag synar. rivern är 4x å jag checkar. han börjar stapla med en massa marker å betar till slut 350. har sett honom beta smått med nötter på rivern tidigare, har också sett honom bluffa ett missat drag (dock mkt mindre pott). jag förstår inte vad han ska ha för värde så jag synar å han visar Ah8x.
gjorde flera lyckade bluffar, vbets å folds men dom där var roligast. visade varken AJ eller 88. han som folda på 235r verkar dryg som fan, minns hur han hostade mej i ansiktet i början av året för att jag inte gav dricks till dealersarna så jag tänke det var bäst för husfriden att inte reta upp han. 88 visade jag inte då den reggen som sagt är jäkla trevlig å jag inte vill göra honom ledsen.
wow mrsuspekt, du är så himla duktig på poker å sen är du snäll som inte visar bluffar också!
SvaraRaderaFan va härligt. Det är ju oslagbart att efter ett långt lyckat arbetspass käka gott o kolla på nåt bra. Blir så nyfiken på vilka alla regs är som du snackar om.
SvaraRaderaden otrevlige är normalbygd med en lite judisk näsa å ekorrskinder, smalt ansikte dock, ser kaxig ut. den trevlige tror jag är ny och han är också normalbygd, i 35års åldern och med jättestora kinder. båda är kortklippta.
SvaraRadera