lördag 12 november 2011

Dag40

upp 42 efter 10åenhalv timme. var upp runt 700 för en timme sen så är lite besviken. ska inte klaga dock.

har blivit polare med en pokerspelare som brukade spela highstakes plo på casinot så jag får hänga med honom å käka gratis på finrestaurangerna på casinot. höll på att gå ner i vikt där ett tag men nu är det 3rätters å flottig frukostbuffe varje dag så vi får se hur jävla fet jag är när jag kommer hem.

sov bara 3 timmar i natt av nån sjuk anledning å jag tror det var därför som jag var lite ofocuserad idag. gjorde några marginella misstag på slutet å följde inte alls med i spelet.

fan va kul det skulle vara att ha haft min vurpa från igår på video. måste ha sett helt sjukt ut. är öm i magen, framsida lår, knän, armbågar å fingrar. måste ha ramlat platt som en pannkaka. förstår inte hur jag kunde låta bli att slå i ansiktet. antar gud ansåg finnar å sne näsa vara nog för en å samma mänska.

2 kommentarer:

  1. Du börjar ju bo in dig, låter bra. Men du har varit där länge nu också, ser "Dag40" till höger, har inte tänkt på det som så länge. Här är allt sig likt. Aja, ska iväg, farsdag. fortsatt gl

    SvaraRadera
  2. Känns som jag varit här i 17år. hoppas du kan säga nåt insiktsfullt om handen i inlägget ovan. hoppas allt är bra å att pokern går strålande för dej! kjam

    SvaraRadera