tisdag 2 augusti 2011

ah fifaan! (2009 25 nov 23:14)

nästa gång jag skriver nåt här så ska det fan inte vara lika seriöst och fint som dom tre senaste inläggen har varit. jag lovar! fortsätter jag så här så kommer jag antagligen bli så självgod att jag börjar tycka att mina egna fisar luktar gott - och det gör dom fan inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar