tisdag 2 augusti 2011

mr_suspekts Synvilleblogg (2009 7 dec 22:59)

(Nu är det absoluuut sista inlägget om den här skiten!)

Förlåt VONDUR :(

Jag såg henne nyss snurra motsols. Jag stirrade först länge på "semieurekabilden" innan jag testade, kan ha hjälpt. Sen fokucerade jag på hennes ben och när det ena benet precis täckte det andra så försökte jag förvänta mej att benet skulle komma "från andra hållet" och tammefan det funka. Nu kan jag få henne att byta håll varje varv om jag vill hihi!

Testa igen vettja.

Den enda detaljen som bevisar att hon faktiskt ändå snurrar medsol är skuggan av tårna på den foten som roterar ytterst.

Jag vet inte om det var ett skratt av lättnad över att ha väckt upp andra hjärnhalvan eller vad? men jag lolade rätt fint när jag bestämmde mej för att illustrera min nya upptäckt:



nobelpriset i Paint går till mej själv imo!


Skrivet av mr_suspekt den 7 dec 22:59   |   Redigera

Kommentarer

Inlägget har 10 kommentarer

asså...

Anmäl
V testade. Till min förtjusning så sa hon direkt medsols. Caise clowsed! tänkte jag.... i ca 5 sekunder innan hon sa: nej nu är det motsols. Sen... nej nu medsols, motsols osv. Sen typ "nej nu dansar hon bara fram o tillbaka". Nu har jag stirrat o stirrat o stirrat och hon snurrar oootroligt bestämt medsols. Är jag sikopat? V provade t.o.m. att försöka aktivera min tydligen totalt sovande vänstra järnhalva medans jag stirrade på medsolsdansösen. Its unpossible!!!!
Skriven av VONDUR den 8 dec 01:18   |   Radera

ok :(

Anmäl
http://mj.barczyk.se/blog/5305/fodd-med-bara-en-hjarnhalva
Skriven av VONDUR den 8 dec 01:29   |   Radera

lol

Anmäl
D: Jag förstår inte ens intellektuellt hur benet skulle kunna åka åt det hållet om hon snurrar motsols. V: Men det är ju bara att spela upp det baklänges. D: Men nu spelas det upp framlänges, ja medsols.
Skriven av VONDUR den 8 dec 01:41   |   Radera

..

Anmäl
ok, nu förstår jag intiläggtuellt hur det borde kunna uppfattas att hon snurrar motsols. Fokuserar otroligt på varje varv och försöker "vända" na när benet skyms. men det går inte.
Skriven av VONDUR den 8 dec 01:47   |   Radera

hahahahahahahahhahahahahahahahahh

Anmäl
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahha LOLOLOL precis så där hade jag det igår. man känner tilten komma över en fullständigt och till slut måste man ge upp och stänga ner fönstret. ta en paus och försök igen! lycka till, det är en fröjd när man väl får det att funka :)
Skriven av mr_suspekt den 8 dec 03:19   |   Radera

alltså:

Anmäl
jag menar inte att benet ska försvinna till höger och komma tillbaka åt vänster, utan att när benet försvinner bortåt så ska det fortsätta ut åt samma riktning fast framför kroppen. pis åv käjk! oroa dej inte :) (jag kan inte sluta skratta åt dina kommentarer btw, säg till om du vill ha lösenordet till bloggen så vi båda kan skriva)
Skriven av mr_suspekt den 8 dec 03:31   |   Radera

att höra V först säga medsol

Anmäl
måste ha varit som att få dra ut AA med 66 aipf på 962 bara för att sedan se A falla på turn (när hon säger "nej vänta nu..."). Jag såg också artikeln om han med bara en hjärnhalva men det var precis efter jag gjort testet första gången och jag ville verkligen inte veta mer om det fenomenet just då hihi
Skriven av mr_suspekt den 8 dec 03:35   |   Radera

obs

Anmäl
jag satte tårna i fel ordning på foten såg jag nyss. mest troligt det som förvillar dej ;)
Skriven av mr_suspekt den 8 dec 03:36   |   Radera

men

Anmäl
Jag förstår att "benet inte ska försvinna till höger och komma tillbaka från vänster". Jag förstår precis hur det funkar treoetiskt men det syns inte.
Skriven av VONDUR den 8 dec 13:24   |   Radera

hihihi

Anmäl
jag håller tummarna för dej :)
Skriven av mr_suspekt den 8 dec 17:14   |   Radera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar