längst in
bor monstret
i hans trånga cell
tomflaskor och knogslagsmål
plötsligt ljuder sirener
röda varningslampor färgar korridorerna
monstret har rymt!
målmedvetet
diciplinerat som en elitgymnast
spöar han sej fram genom hjärncellerna
vägspärrarna
desperat förstärkta
fumligt eltejpade och fastspikade
stoppar honom till slut
monstret vill ha en öl
"hade det varit hela världen då?"
väser han när han kastas tillbaka in i cellen
Skrivet av mr_suspekt den 3 mar 12:36 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 2 kommentarer Den var fin | Anmäl |
| Hoppas att montret alldirg kommer ut, om det är så du vill. Själv har jag ett likadant, ute men under styr. Hur går det med thaiboxningen? MVH/HasseY | |
| Skriven av Hasse Y den 3 mar 16:03 | Radera | |
hehe tackar | Anmäl |
| kom nyss hem från kotknackarn så thaiboxningen får ligga på is ett par veckor tyvärr. hoppas du orkar hålla ordning på ditt monster. mvh/erik | |
| Skriven av mr_suspekt den 3 mar 16:57 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar