vad jag förstår så har han precis nu torskat $4miljoner och därmed gulat på ftp-kontot. detta har jag verkligen inget belägg för men det verkar som om det är så snacket går just nu.
Trots att jag inte kunde läsa det själv (då ftp är blockat här) så erkände isildur1 i chatten, det som nog alla redan visste, att han är Blom90. Detta innebär att karln alltså inte är mer än typ 20 år så även om detta kanske är slutet på "sagan isildur1" så förväntar jag mej att världens kanske bästa pokerspelare ska återuppstå innom en förhppningsvis inte allt för lång framtid och på nytt skapa kaos på nosebleedsborden.
känner mej stolt att vara svensk pokerspelare.
gg
Skrivet av mr_suspekt den 9 dec 05:31 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 2 kommentarer Hoppas att detta inte är sant | Anmäl |
| Dock känndes det som om en förlust på $4 miljoner inte skulle göra honom gul. Det sägs att han vann så mycket igår/förgår (7:e) enligt tidningarna. Han ligger säkert på minus igen om summan stämmer, men jag tror inte han har gulat pga det. MVH/HasseY | |
| Skriven av Hasse Y den 9 dec 09:52 | Radera | |
nej gul är han så klart inte | Anmäl |
| folk verkar säga att han har runt $400k kvar på fulltilt. jag trodde att han gulat just bara det kontot och om så var fallet så tror jag att det hade kännts motigt att föra över mer dit (bara min tanke dock). helt gul är han nog inte i närheten av att vara heller. jag tror knappast att han sätter över en miljon dollars att gambla med på en sajt och endast sparar typ 1300kr på bank-kontot. han har nog fortfarande matpengar för ett par generationer undanstoppat nånstans skulle jag tippa. hoppas han kan ta en liten paus och sen grinda sej tillbaka till nosebleedsborden så fort som möjligt igen! | |
| Skriven av mr_suspekt den 10 dec 16:50 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar