tisdag 2 augusti 2011

mitt bästa blogginlägg nånsin! (2009 19 nov 17:48)

Skrivet av mr_suspekt den 19 nov 17:48   |   Redigera

Kommentarer

Inlägget har 6 kommentarer

....................

Anmäl
tycker du kan lägga ner din blogg lr börja skriva nåt vettigt..... om du nu inte börjat dricka igen, har du då börjat med nåt annat kanske...??
Skriven av HooG den 19 nov 23:37   |   Radera

prova www.dn.se,

Anmäl
enjoy!
Skriven av mr_suspekt den 20 nov 16:46   |   Radera

hahahaha

Anmäl
humor
Skriven av deviltix den 21 nov 09:45   |   Radera

hihihi

Anmäl
tjenna deviltix! kommer till sverige den 17e så ladda kaffebryggarn och polera pokermarkerna så kör vi ett nytt homegame vettja!
Skriven av mr_suspekt den 21 nov 10:28   |   Radera

Homegamet bokat

Anmäl
Fan va kul.. jag ska börja spara undan nu så jag har råd att bjuda hem er proffs på poker =) Grattis till förlovningen
Skriven av deviltix den 23 nov 09:22   |   Radera

tackar!

Anmäl
varför inte bara köpa in short o hit n runna om du dubblar? ;) du vinner nog som vanligt ska du se. tack, det känns riktigt bra att vara förlovad. hoppas jag slipper pantsätta ringen efter homegamet bara hihi.
Skriven av mr_suspekt den 23 nov 18:46   |   Radera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar