Skrivet av mr_suspekt den 19 nov 17:48 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 6 kommentarer .................... | Anmäl |
| tycker du kan lägga ner din blogg lr börja skriva nåt vettigt..... om du nu inte börjat dricka igen, har du då börjat med nåt annat kanske...?? | |
| Skriven av HooG den 19 nov 23:37 | Radera | |
prova www.dn.se, | Anmäl |
| enjoy! | |
| Skriven av mr_suspekt den 20 nov 16:46 | Radera | |
hahahaha | Anmäl |
| humor | |
| Skriven av deviltix den 21 nov 09:45 | Radera | |
hihihi | Anmäl |
| tjenna deviltix! kommer till sverige den 17e så ladda kaffebryggarn och polera pokermarkerna så kör vi ett nytt homegame vettja! | |
| Skriven av mr_suspekt den 21 nov 10:28 | Radera | |
Homegamet bokat | Anmäl |
| Fan va kul.. jag ska börja spara undan nu så jag har råd att bjuda hem er proffs på poker =) Grattis till förlovningen | |
| Skriven av deviltix den 23 nov 09:22 | Radera | |
tackar! | Anmäl |
| varför inte bara köpa in short o hit n runna om du dubblar? ;) du vinner nog som vanligt ska du se. tack, det känns riktigt bra att vara förlovad. hoppas jag slipper pantsätta ringen efter homegamet bara hihi. | |
| Skriven av mr_suspekt den 23 nov 18:46 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar