tisdag 2 augusti 2011

dags att vässa sej lite? (2009 23 jun 10:59)

kanske skulle man göra själ för namnet "pokerblogg" och skriva nåt om....

eller inte. http://www.youtube.com/watch?v=o1JdEbvmxgo

thore skogman for president!!

(EDIT: varför har jag inte sett det här förrän nu?? http://www.youtube.com/watch?v=8uP8BIykKls&feature=related)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar