kanske skulle man göra själ för namnet "pokerblogg" och skriva nåt om....
eller inte. http://www.youtube.com/watch?v=o1JdEbvmxgo
thore skogman for president!!
(EDIT: varför har jag inte sett det här förrän nu?? http://www.youtube.com/watch?v=8uP8BIykKls&feature=related)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar