folk kanske tror att en blogg skriver sej själv?! inte vet jag, kanske finns det dom som bloggar som på egen hand kan klämma ur sej ett inlägg varje dag och visst skulle vi kanske kunna uppdatera oftare men det vore inte rättvist mot varken oss själva eller någon av er läsare.
mr_suspekts Pokerblogg är verkligen inte en one-man-show på något sätt eller vis. vi är en grupp på 4-5 pers här på kontoret som brain stormar, finslipar, finslipar och ser till att inget lämnas åt slumpen eller publiceras 99% perfekt - det anser vi att ni är värda, allisammans!
vår "pokerexpert" har till uppgift att spela x-antal timmar om dagen och försöka komma på så knasiga och knäppa beslut som möjligt i förhoppning om att kunna sålla ut ett par handhistoriker i veckan som kan få folk att höja på ögonbrynen. Nån måste väl endå har reagerat över alla sinnesjuka syner som "experten" har gjort med diverse pisslöv på diverse sjuka rivrar? Dom synerna har nu iaf tvingat oss att skära ner på personalen här vilket också har lett till mer och mer oregelbundna uppdateringar i bloggen.
så nu är vi endast två pers kvar och förutom jag som skriver så är lorraine kvar men hon pratar varken svenska eller förstår sej på poker, men nån måste ju se till att det är rent och snyggt på kontoret.............................. jag har så trååååååååkigt!!!1
kompensation för min superfenomenalt mediokra humor: http://www.youtube.com/watch?v=N2Fj9BgCHM4
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar