min kroppsyta är för övrigt täckt till 15% av blått. "smärta är bara vekhet som lämnar kroppen" får man tänka.
jag hoppas att jag pallar göra nåt åt min lepersjukospetälskoastmakondition samt lyckas härda min flickebarnskropp så jag pallar me att köra tre pass i veckan så gud inte behöver fixa i ordning innebandyträning varje tisdag.
Skrivet av mr_suspekt den 16 feb 03:22 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 3 kommentarer . | Anmäl |
| hör av dig om ni behöver värva en målspruta till innebandyn :) | |
| Skriven av deviltix den 17 feb 08:03 | Radera | |
ja fan ja | Anmäl |
| varje tisdag klockan 7 i folketshus. du är varmt välkommen! hoppas du vill ha revansch mot stjärnsundsrigget nån gång snart också :) har aldrig sett nån vara så kall under så lång tid här förut. | |
| Skriven av mr_suspekt den 3 mar 12:47 | Radera | |
revansch | Anmäl |
| Revanschsugen som fan faktiskt =) Nej men det är alltid kul me poker, jag är med när helst.. Kan fixa nåt hemma hos mig nån kväll också | |
| Skriven av deviltix den 4 mar 15:25 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar