tisdag 2 augusti 2011

inatt ska jag be till gud (2010 16 feb 03:22)

att det blir innebandy i byn imorrn så jag har en anledning att skippa thaiboxningen en dag. det ska sägas att det kan ha varit årets bästa beslut att börja kampsportas och jag känner mej lycklig flera timmar efter träningen. jag kom på efteråt att jag ist för att som vanligt ha pekat finger åt hastighetskameran när det gått för fort under hemresan nu gjort V4victory-tecknet med ett brett leende på läpparna.

min kroppsyta är för övrigt täckt till 15% av blått. "smärta är bara vekhet som lämnar kroppen" får man tänka.

jag hoppas att jag pallar göra nåt åt min lepersjukospetälskoastmakondition samt lyckas härda min flickebarnskropp så jag pallar me att köra tre pass i veckan så gud inte behöver fixa i ordning innebandyträning varje tisdag.
Skrivet av mr_suspekt den 16 feb 03:22   |   Redigera

Kommentarer

Inlägget har 3 kommentarer

.

Anmäl
hör av dig om ni behöver värva en målspruta till innebandyn :)
Skriven av deviltix den 17 feb 08:03   |   Radera

ja fan ja

Anmäl
varje tisdag klockan 7 i folketshus. du är varmt välkommen! hoppas du vill ha revansch mot stjärnsundsrigget nån gång snart också :) har aldrig sett nån vara så kall under så lång tid här förut.
Skriven av mr_suspekt den 3 mar 12:47   |   Radera

revansch

Anmäl
Revanschsugen som fan faktiskt =) Nej men det är alltid kul me poker, jag är med när helst.. Kan fixa nåt hemma hos mig nån kväll också
Skriven av deviltix den 4 mar 15:25   |   Radera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar