tisdag 2 augusti 2011

Besviken att korea har blockat fulltiltpoker (2009 2 dec 19:09)

hade för första gången nånsin varit intresserad av att raila nosebleedsborden där. har dock hållit mej uppdaterad via www.highstakesdb.com och hållit tummarna för denna representant för pokersverige.

alltså... jag pratar om isildur1 naturligtvis. detta är inget skämt och jag tycker att det vore ett hån om inte isildur1 vann bragdguldet (eller vafan det nu heter) som delas ut varje år.

jag skiter i om det är nån gammal skidåkare som nerpissad tagit sej i mål med brutna ben och istappar i skägget och könshåren - sätter man sej  för att multitabla durrrr heads up på nl$100.000 och lovar att spela honom mer eller mindre "heads up for rolls", eller multitablar omaha heads up mot två av världens bästa omaha headsupspecialister SAMTIDIGT så ska alla andra svenska idrottsmän falla ner på knä och kyssa hans pungkulor av stål!!

nu verkar det dock efter 130.000 händer som att isildur1 är lite smågul men jag säger bara ett ord:

rakeback!

he will be back! hoppas jag verkligen!

p.s. fotbollsVM 94 - släng dej i väggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar