tisdag 2 augusti 2011

LOL jag åker ju till sverige imorrn ju! :D (2009 12 jul 12:16)

Visste att det var snart men inte SÅ snart. Ah fifaan vad sweet. Kan nån se till att styra upp lite bättre väder så man får bada lite och kanske åka ut o tälta med flickvännen förresten?

Tack på förhud!

/ snusabstinens83


p.s. http://www.youtube.com/watch?v=DF4cSWcfPwU&feature=related

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar