***** Hand 1160928561 *****
25.00/50.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Sunday, November 08, 2009 9:35:47 AM
Horn 11 (Vanlig /Cash Game )
Plats 1: XX (4477.00)
Plats 2: mr_suspekt (4745.00)
XX lägg LM 25.00
mr_suspekt lägg SM 50.00
** Giv **
XX [N/A, N/A]
25.00/50.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Sunday, November 08, 2009 9:35:47 AM
Horn 11 (Vanlig /Cash Game )
Plats 1: XX (4477.00)
Plats 2: mr_suspekt (4745.00)
XX lägg LM 25.00
mr_suspekt lägg SM 50.00
** Giv **
XX [N/A, N/A]
mr_suspekt [Ds, Ks]
*** Bet Runda 1 ***
XX Höj till 125.00
mr_suspekt Höj till 450.00
XX All-in 4477.00
mr_suspekt Syna 4477.00
*** Flop(Board): *** : [10r, 9s, 9k]
*** Turn(Board): *** : [10r, 9s, 9k, Dh]
*** River(Board): *** : [10r, 9s, 9k, Dh, 5s]
*** Showdown *** : Rake: 5.00 Totalpott: 8949.00
XX [Es, 3k] Par i nior Vinst: 0.00
mr_suspekt [Ds, Ks] Två par, damer och nior Vinst: 8949.00
har man en liten snopp i verkliga livet så får man göra vad man kan för att väga upp det.
Skrivet av mr_suspekt den 8 nov 03:57 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 4 kommentarer Tack | Anmäl |
| Tack för en underbart underhållande blogg, det enda smolket i bägaren är uppdateringsfrekvensen som ibland sjunker kraftigt, men vad hade man annars använt uttryck som "worth waiting for" till ? hmm just ja glömde att det funkar rätt bra till en del reklam.... | |
| Skriven av Marka den 9 nov 16:23 | Radera | |
tackar | Anmäl |
| kul som fan om du får ut nåt av att läsa min blogg! jag beklagar att jag som sagt inte uppdaterar så värst regelbundet och jag tycker att det känns lite dumt att inte skriva om nån seriös pokerstrategi men det har att göra med att jag tror att blogga strategi på expressen samtidigt som man spelar HU på SvS är en tveksam kombo. kan dock posta händer som förhoppningsvis inte ger bort för mkt info om mitt spel. kanske är jag bara paranoid men jag brukar själv googla motståndare och skulle jag hitta en blogg där nån HU reg på SvS skriver om strategi så skulle jag självklart utnyttja det. | |
| Skriven av mr_suspekt den 9 nov 19:42 | Radera | |
haha | Anmäl |
| Darwin Moon skulle varit stolt | |
| Skriven av VONDUR den 11 nov 17:52 | Radera | |
är inte kungdam med i "Phil Hellmuths Top Ten Hands"? | Anmäl |
| Min pokerteori är lite rostig ska jag erkänna. | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar