Har inte spelat så jättemkt på svenskaspel men det känns ändå som om det här är rätt standard. Heja sverige!
(jag cencurerar en del annars kommer expressen plocka bort inlägget helt)
Svennebanan: Du
Svennebanan: din _orunge
mr_suspekt: hehe
Svennebanan: vart bor du?
Svennebanan: bara en frga
mr_suspekt: kina
mr_suspekt: hur så?
Svennebanan: tar reda på det annars
Svennebanan: inga problem
Svennebanan: syns senare!
mr_suspekt: okok
(fotnot: Svennebanan heter egentligen nåt annat på svenskaspel.)
Det sjuka var att inget märkvärdigt hände. Vi körde heads up och han torskade 150BB och om det var nån som drog ut nån så var det han som drog ut mej. Världens mest standard session och han hotar mej så där? Lol och jag som trodde jag var lättiltad :D
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar