tisdag 2 augusti 2011

postade en hand lite tidigare som (2009 5 dec 06:02)

nån kanske hann med att läsa innan jag tog bort skiten. visst kan jag driva med mej själv om mångt o mkt men när det kommer till händer jag spelar dåligt så är jag i ärlighetens namn inte lika givmild med självförlöjligande.

idag spelade jag några av de sämsta händer jag nånsin spelat sen jag gick i högstadiet men imorrn är en ny dag och förhoppningsvis kan jag fatta bättre beslut då.

god natt internet
Skrivet av mr_suspekt den 5 dec 06:02   |   Redigera

Kommentarer

Inlägget har 2 kommentarer

men...

Anmäl
alla vi andra då som inte har några problem med att driva med dig eller förlöjliga dig, räknas inte vi ? Såg nyss att du så gott som dubblade upp med QQ till strax under medelstack, samma sak någon gång till så får du lite spelutrymme också, lycka till !!
Skriven av Marka den 5 dec 22:31   |   Radera

din gamle railbird! :)

Anmäl
tack för ditt "lycka till" det kan nog behövas imorrn hihi. om du kikar på resten av turren så ska jag försöka göra det värt för dej och dubbla upp mina 6bb tills jag har alla bb:s, sb:s samt antar du nånsin kunnat drömma om! klart att du/ni får förlöjliga mej så länge det inte går överstyr. det har jag nog gjort mej förtjänt av. ni får dock inte chansen att utnyttja just den handen jag pratade om i inlägget ovan men det kommer nog fler lägen, garanterat...
Skriven av mr_suspekt den 6 dec 04:39   |   Radera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar