idag spelade jag några av de sämsta händer jag nånsin spelat sen jag gick i högstadiet men imorrn är en ny dag och förhoppningsvis kan jag fatta bättre beslut då.
god natt internet
Skrivet av mr_suspekt den 5 dec 06:02 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 2 kommentarer men... | Anmäl |
| alla vi andra då som inte har några problem med att driva med dig eller förlöjliga dig, räknas inte vi ? Såg nyss att du så gott som dubblade upp med QQ till strax under medelstack, samma sak någon gång till så får du lite spelutrymme också, lycka till !! | |
| Skriven av Marka den 5 dec 22:31 | Radera | |
din gamle railbird! :) | Anmäl |
| tack för ditt "lycka till" det kan nog behövas imorrn hihi. om du kikar på resten av turren så ska jag försöka göra det värt för dej och dubbla upp mina 6bb tills jag har alla bb:s, sb:s samt antar du nånsin kunnat drömma om! klart att du/ni får förlöjliga mej så länge det inte går överstyr. det har jag nog gjort mej förtjänt av. ni får dock inte chansen att utnyttja just den handen jag pratade om i inlägget ovan men det kommer nog fler lägen, garanterat... | |
| Skriven av mr_suspekt den 6 dec 04:39 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar