tisdag 2 augusti 2011

drömmde att shane macgowan dött! (2009 19 nov 10:55)

hoppas detta inte betyder samma sak som när jag fick för mej att det var dags för astrid lindgren att dö en eller ett par dagar innan hon dog.

... alltså, jag ville inte att astrid skulle dö, hon var en fin människa och honn var bra på stava o skiriv i bok.

detta är inte längre en prettoblogg!!!!!

/gunde

(nej, jag är fortfarande nykter)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar