...när jag hör hur det bankar på dörren. Jag rusar upp och ser att det är min gamla rumskamrat som står där och undrar om han får komma in - det får han inte.
Pallar inte skriva hela berättelsen nu, jag kör några cliff notes och om nån är intresserad så kanske jag kan få arslet ur vagnen och skriva nåt lite mer utförligt vid ett senare tillfälle.
x Träffar en snubbe som får bo hos mej i över ett år.
x Jag stejkar och lär honom att kunna försörja sej som pokerspelare.
x Han försöker blåsa mej och mordhotar mej sedann när jag inte vill låta honom bo kvar.
bah. nu blev jag lite upprörd igen. ska bli skönt att dra härifrån snart.
go natt!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar