http://www.youtube.com/watch?v=1va2uup0ejM
Utvisning, tack. Jag kan vara lite fel ute men är det inte så att det utvisas personer med utländsk härkomst som inte begått nåt brott medan dom här tre små vageenorna sannolikt får stanna?
Jag planerar att någon gång i framtiden flytta tillbaka till sverige och ta med min koreanska flickvän dit. Jag planerar dock inte att hon ska ta emot en enda spänn i bidrag och om hon får för sej att råna eller våldta nån så tänker inte jag klaga om hon blir utvisad och vi får fly landet.
Jag brukar resonera att invandrare ska ha samma rätt i sverige som dom som har bott där hela sina liv, pga av att jag anser att en "riktig svensk" sällan eller aldrig gjort nåt speciellt för att förtjäna bättre förhållanden än nån annan. Men när jag ser på dom här små missbildade äckelphittorna så mår jag seriöst illa!
Det är enligt min mening bara slumpen som gjorde att jag föddes i sverige och vad mina förfäder har gjort för det landet är inget jag tänker ta cred för men jag vill dock ha sagt att det finns andra argument också. Som t.ex. "om man blir inbjuden till någons hem så är det jävligt dålig etikett att pissa på finmattan lr försöka sno hemägarens mobil telefon, särskillt om hemägaren bara är 8 år".
Detta är uppenbarligen inte rasism gott folk utan common sense!
(EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=EduEivNJB1s&feature=related )
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar