HON - "as usual then..?"
sen börja vi skratta. så uppfriskande på nåt sätt. har sagt åt henne att ge fan i att titta sorgset eller prata bäbisspråk med mej när jag har förlorat på poker. så nu brukar hon bara flina brett åt mej tills jag börjar skratta, den där kommentaren om att jag bara har haft dåliga sessioner de senaste månaderna var dock +A!
nu ska jag ta bussen till flygplatsen å flyga hem till sverige. känns bra ändå. håller tummarna för att hon dyker upp nån gång innan jul men jag förväntar mej det inte. får försöka fokucera på pokern under tiden.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar