(detta är ett skamlöst skrytinlägg imo)
Hufvudstaden:

Musikfestival i norrland:

med fantastiskt sällskap:

Fiske vid sommarstugan utanför Umeå:

http://www.youtube.com/watch?v=iVQD7dze8CM :

Kaffe och finstämd nattmusik på en brygga nånstans i Dalarna:

Kräftfiske:

Borta bra men hemma bäst.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar