tisdag 2 augusti 2011

Älska Sverige! (2009 25 nov 22:31)

Var inte i Sverige så länge den här sommaren men hann ändå uppleva en hel del.

(detta är ett skamlöst skrytinlägg imo)

Hufvudstaden:




Musikfestival i norrland:




med fantastiskt sällskap:




Fiske vid sommarstugan utanför Umeå:




http://www.youtube.com/watch?v=iVQD7dze8CM :




Kaffe och finstämd nattmusik på en brygga nånstans i Dalarna:




Kräftfiske:



Borta bra men hemma bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar