jag sparrade 3ggr 2 minuter mot honom och på slutet var jag så matt att jag knappt orkade hålla upp garden. han skrattade gott och slog på mej. jag sänkte handskarna och tänkte "slå du, din jävla idiot, snälla knocka mej så jag får vila ett tag". mjölksyran i kroppen hade gjort mej imun (eller hemul som jag trodde det hette när jag var lite yngre) mot mer smärta.
skitkul var det iaf så jag signade upp för en termin. skiter det sej med pokern så kan jag kanske åka ner till thailand o jobba som slagpåse. jag skulle bli thaiboxarnas eilert pilarm!
natti natti
Skrivet av mr_suspekt den 12 feb 03:24 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 4 kommentarer lol | Anmäl |
| "bli thaiboxarnas eilert pilarm!" spontanskrattade rakt ut | |
| Skriven av VONDUR den 12 feb 12:12 | Radera | |
Herregud, börjar han dricka nu? | Anmäl |
| var min första tanke efter ha läst rubriken. Roligt skriven. Hoppas att du står ut o blir bra på det. Själv är jag för gammal för sånt. MVH/HasseY | |
| Skriven av Hasse Y den 15 feb 10:51 | Radera | |
hihi | Anmäl |
| kanske kan få ha "in the ghetto" med eilert när jag kliver upp i ringen ist för nå jävla ramstein som alla andra kör med. | |
| Skriven av mr_suspekt den 16 feb 03:18 | Radera | |
oroa sej inte hasse, fyra år som spiknykter i april:) | Anmäl |
| på passet står det att jag är född 1983 men jag är en sann 90åring i kroppen så kom inte å säg att man kan va för gammal för åka å få stryk av kampsportare;) | |
| Skriven av mr_suspekt den 16 feb 03:21 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar