tisdag 2 augusti 2011

jag impulsbörjade på thaiboxning idag (2010 12 feb 03:24)

tränarn sa att han var imponerad av min kondition. "Den var den sämsta jag sett nån komma in med här" sa han...

jag sparrade 3ggr 2 minuter mot honom och på slutet var jag så matt att jag knappt orkade hålla upp garden. han skrattade gott och slog på mej. jag sänkte handskarna och tänkte "slå du, din jävla idiot, snälla knocka mej så jag får vila ett tag". mjölksyran i kroppen hade gjort mej imun (eller hemul som jag trodde det hette när jag var lite yngre) mot mer smärta.

skitkul var det iaf så jag signade upp för en termin. skiter det sej med pokern så kan jag kanske åka ner till thailand o jobba som slagpåse. jag skulle bli thaiboxarnas eilert pilarm!

natti natti
Skrivet av mr_suspekt den 12 feb 03:24   |   Redigera

Kommentarer

Inlägget har 4 kommentarer

lol

Anmäl
"bli thaiboxarnas eilert pilarm!" spontanskrattade rakt ut
Skriven av VONDUR den 12 feb 12:12   |   Radera

Herregud, börjar han dricka nu?

Anmäl
var min första tanke efter ha läst rubriken. Roligt skriven. Hoppas att du står ut o blir bra på det. Själv är jag för gammal för sånt. MVH/HasseY
Skriven av Hasse Y den 15 feb 10:51   |   Radera

hihi

Anmäl
kanske kan få ha "in the ghetto" med eilert när jag kliver upp i ringen ist för nå jävla ramstein som alla andra kör med.
Skriven av mr_suspekt den 16 feb 03:18   |   Radera

oroa sej inte hasse, fyra år som spiknykter i april:)

Anmäl
på passet står det att jag är född 1983 men jag är en sann 90åring i kroppen så kom inte å säg att man kan va för gammal för åka å få stryk av kampsportare;)
Skriven av mr_suspekt den 16 feb 03:21   |   Radera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar