mr_suspekts Pokerblogg
tisdag 2 augusti 2011
jag känner mej inte alls i form just nu (2009 1 dec 19:48)
jag har ätit ok, sovit ok, fyllt på med socker i blodet ok samt tagit en promenad så vad har jag att skylla på egentligen?
hoppas jag kan kämpa mej i form. blir lite omabuhubuhu uppvärmningsvis så får vi se hur det utvecklar sej
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar