
Skrivet av mr_suspekt den 13 dec 03:25 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 2 kommentarer LOL | Anmäl |
| Nej förlåt, det va orättvist | |
| Skriven av VONDUR den 13 dec 10:50 | Radera | |
:D | Anmäl |
| varför kom dom på photoshop EFTER att dom uppfunnit paint? typ som att uppfinna VHS efter DVDn, bara meningslöst. | |
| Skriven av mr_suspekt den 13 dec 15:56 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar