(kanske inte så jääättetroligt hihi) gick ut seriöst i turneringen men gjorde en rätt kass syn bara för att jag insåg att jag hade just en dubbel hålstege som jag pratade om i inlägget innan. Problemet var att bara ena hålpipan var till nötterna och även om jag träffade så var det en 3way pott och en split hade varit väldigt trolig då + att det låg färgdrag ute också.... som jag naturligtvis inte hade drag efter... efter den handen började jag skita mer o mer i turneringen och öppnade upp pokerforum för att inte spela varje hand i tiltmode.
fick in mina sista pengar efter att ha pottat och commitat mej i en hand där jag mest troligt drog dött om jag hade blivit synad. jag var lite upptagen med att posta i ett forum så jag orkade inte göra annat i den situationen. Sjukt sjukt dåligt spel då jag enkelt kunda ha betat mindre o lagt för omslag på AAJss med Jxxx då jag spelat tight o kunde reppa nöten där med en liten bet. hursomehelst fick jag in såsen mot ett drag som måste ha varit storfavorit mot mitt par i knektar och så tar historien slut denna gång men imorrn är det texasSM å då jävlar ska jag skärpa mej.
Jag tror att jag smågavupp idag när turneringen startade och jag insåg att det var 10mannabord. lol, 10mannabord!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar