inte fan "ska det vara på detta sättet"?. signade upp för en heads up-turnering på svenskaspel medan jag väntade på att flickvännen skulle bli klar med nån uppsats lr dyl.
Just som jag glömt av att jag reggat mej så poppar ett fönster upp och matchen är i gång! Jag tror matchen varar i 8 händer innan min motståndare står som segrare. Jäklarns också, det var inte mkt valuta för dom FEMTI KRONORNA jag satsat men vad att göra? Det sjuka hursomhelst är att jag i själva verket tjänade 10kr på att förlora första matchen då det tydligen bara var tre stackare som anmält sej och jag automatiskt kommit minst 2:a pga "running like god" i lottningen om vilken som fick frirulla sej direkt till andra och sista matchrundan. Hur fan kan svenskaspel ha en prisstruktur där han som kommer näst sist i turneringen går +?
Tänker hädan efter sitta klistrad och se om man får möjlighet till att vara ensam deltagare i nån heads up-turre på SvS och därmed vinna förstapris vilket borde ge en vinnst på 80% av det man satsade - helt utan risk!
very najs, men ska det verkligen vara så?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar