tisdag 2 augusti 2011

jag har tappat bort lösenordet till bloggen! (2010 10 jan 22:43)

det är därför som jag aldrig uppdaterar längre. det är alltså inte för att jag är lat eller upptagen med att vräka i mej svensk mat och choklad samt klia mej i skallen när vågens mätare tickar upp snabbare än min bankrulle gör, det är inte heller så att jag sitter på msn och webcammar med flickvännen flera timmar i streck som gör att jag inte har tid lr lust att skriva här, nej det är som sagt för att jag glömt bort lösenordet. vicke rigg!

kan man kanske googla sånt?

grattis i efterskott på nyårsafton allisammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar