tisdag 2 augusti 2011

Bilder från Fillippinerna (2009 20 jun 12:15)

Svenske polarn och jag tar en kaffe vid havet i macau o planerar resan.



Packa pappas pappsäck. Pappa pappas kappsäck... äsch skitsamma!



Vi stannade ett par nätter i Manilla för att spela poker. Jag torskar nåt inköp och går butter tillbaka till hotellrummet. Polarn kommer nån timme senare och då tar vi det här kortet.



Sen var det slut på att:

1. Röka vanliga cigaretter till kaffet.



2. Ta vanlig taxi från hotellet till flygplatsen.



3. Trängas bland en massa människor.



4. Bo på nåt schaskigt hotell där man är tvungen att gå mer en två meter för att ramla i poolen.



Här är vi i färd med att segla sej lite.



[x] Allt har sitt pris.

[  ] Solskyddskräm




Skrivet av mr_suspekt den 20 jun 12:15   |   Redigera

Kommentarer

Inlägget har 1 kommentar

yes!

Anmäl
Fan vilken härlig post, har gått tillbaka och kollat flera ggr. Blir på bra humör varje gång. lolololol @ "Sen var det slut på att..." :D:D:D:D:D Underbart!
Skriven av VONDUR den 21 jun 19:38   |   Radera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar