tisdag 2 augusti 2011

åmagaad (2009 8 dec 03:52)

det verkar enligt www.highstakesdb.com som att isildur1 spöar skiten ur sbrugby på fulltiltpoker just nu! jävla korea, ni behövde väl inte blocka fulltilt helt, hade det inte räckt med att blocka insättningar där så man iaf kunde få raila matchen?!

heja sverige friskt humör, townsend får en hjärntumör! (bara på skoj, skepp ohoj!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar