tisdag 2 augusti 2011

Statoil i Hedemora (2009 12 jul 11:34)

Tjejen i kassan: Hejsan, vad får det lov att vara?

mr_suspekt: Morsningkorsning! Jo... kan jag få... två dosor General-portion, en dosa General-lös och en dosa General-maxi också tack... Du, jag tar en såndär Skruf också förresten.

Tjejen i kassan: Ok, var det bra så?

mr_suspekt: En ettan-lös också är du bussig.

Tjejen i kassan: Ja visst inga problem. (börjar slå in varorna och upptäcker nåt) Men herregud! Du är visst vår miljonte kund, så.. du får alla varorna gratis plus att du även......

Sen vaknar jag och inser att det enda snus jag har chansen att stoppa i mun har bästföredatumet 08 10 2008 och har samma koncistens som riktigt, riktigt, riktigt torr sand... Längtar till sverige som fan just nu!
Skrivet av mr_suspekt den 12 jul 11:34   |   Redigera

Kommentarer

Inlägget har 1 kommentar

fan vad sexig du är som...

Anmäl
skriver om dej själv i tredjeperson eller vad det nu heter! vem tror du att du är egentligen?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar