tisdag 2 augusti 2011

klockrent citat (2009 3 dec 17:22)

"Mgps, 2-4 spelar jag lika ofta som jag tar skott på 50-100. Jag har inte spelat seriöst på den nivån på snart tre år. De enda gånger jag spelar där är när jag tävlar med kompisar eller när jag vunnit mycket och går ner för att slaska bort ett inköp eller två, ungefär som ett salutskott rakt ut i luften."
DODARN 2007

jag skrattade högt för mej själv när jag läste detta på pokerforum.nu. saknar att läsa dodarns dagbok i poker magazine.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar