helt random lol:
kom att tänka på när paolo roberto skulle boxas mot armand krajnc för en massa år sedan. jag minns hur kaxig paolo var när dom möttes dagen innan matchen för att låta media ta bilder på dom tillsammans. vet inte om det är nån klassisk boxningsgrej att dom båda boxarna står ett par centimeter ifrån varandra och stirrar varann i ögonen. paolo ser i alla fall helt hatisk ut och hans blick är fruktansvärt intensiv. efter ett par minuter viker armand bort blicken varpå paolo direkt utbrister "ett - noll till mej" på kaxig stockholmska. dagen efter spöar som bekant armand skiten ur paolo i ringen och jag antar att det i paolos värld numera står ett - ett mellan dom, totalt sett alltså :)
Skrivet av mr_suspekt den 12 dec 17:16 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 5 kommentarer för helvete | Anmäl |
| Din luffare. Ansträng dig lite nu för din blivande fru. | |
| Skriven av VONDUR den 12 dec 21:54 | Radera | |
Kom på det | Anmäl |
| Satt o tittade igenom bilder från macau-resan och du ser verkligen ut att ha lagt på dig en hel del. Jämför med Keso t.ex. [image]http://i883.photobucket.com/albums/ac34/skitpyre/suspektobj.jpg?t=1260652569[/image] | |
| Skriven av VONDUR den 12 dec 22:18 | Radera | |
hmm | Anmäl |
| [img]http://i883.photobucket.com/albums/ac34/skitpyre/suspektobj.jpg?t=1260652569[/img] | |
| Skriven av VONDUR den 12 dec 22:18 | Radera | |
jaja | Anmäl |
| gör manuellt, | |
| Skriven av VONDUR den 12 dec 22:18 | Radera | |
lololoololollol | Anmäl |
| jag som trodde att nobelpriset i Paint var mitt som i en liten ask... rackarns! | |
| Skriven av mr_suspekt den 13 dec 03:14 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar