tisdag 2 augusti 2011

borocay (2009 15 jun 18:19)

sitter på nåt gammalt hotellrum i borocay och väntar på att tjejen ska komma online igen. höjdpunkten på resan hittills var när jag hustlade polarn i ett "simma-långt-under-vattnet-propbet" och genom det fick igen det jag pyntar för rummet här.

annars händer inte mkt. åkte lite båt idag och låg vid poolen en sväng.

längtar till att återförenas med blivande frugan igen om några dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar