om bara tjejen hade varit här så hade livet inte varit så mycket att klaga på;). nu så kan jag ändå få slänga in lite gnäll om hur mkt jag saknar henne. eventuellt så kommer hennes föräldrar att förlova oss i sommar (standard i korea att föräldrarna gör sånt) och jag ser fram emot att göra mej pot-stuck med den kvinnan. jag kommer aldrig nånsin att vara med nån annan än henne, jag kommer aldrig nånsin att inleda ett förhållande med nån annan. Om nu inte UPS sett till att jag får lungcancer innom de närmsta 50åren så kommer jag att spendera min hittills(a?) livslängd gånger två tillsammans med henne. det var skrämmande när jag först kom på det men nu så kan jag inget annat än att se fram emot det.
Jag behöver inga fler äventyr som singel. Jag har tänkt tanken att om jag hamnar i en olycka där jag hinner förstå att jag inte kommer överleva så är jag säker på att jag kommer tänka att jag hann med tillräckligt, resten hade bara varit bonus. Visst tror jag mej ha de bästa 50åren framför mej men jag känner en viss lycka över det jag har upplevt hittills. lilla jan-erik från stjärnsund har fått sett en hel del. jag kommer ihåg att jag hade som barndomsdröm att få heta Janne, vara bilmekaniker och ha bakåtslickat hår men om den 8åriga jan-erik hade fått se in i framtiden hade han nog blivit rätt impad av sej själv:)
(måste sluta skriva titlarna (skrev tiltarna först, hehe) innan jag skrivit klart hela blogginlägget...)
god natt
Skrivet av mr_suspekt den 16 jun 21:14 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 2 kommentarer du! | Anmäl |
| du skriver jävligt bra ska du veta. hoppas du tar/får chansen att göra det för fler läsare bara! | |
| Skriven av HFC den 17 jun 08:12 | Radera | |
hehe | Anmäl |
| tack så mkt HFC! vaddå jag trodde min blogg redan lästes av miljoner svenskar varje dag samt att folk från andra länder gjorde dagliga översättningar på den :) aja ha det gött! | |
| Skriven av mr_suspekt den 17 jun 10:49 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar