tisdag 2 augusti 2011

seriöst? (2010 5 nov 16:25)

det här är det värsta jag varit med om. skulle vilja se min EV-graf. är nog ner 15 inköp nu. sug min röv svenskaspel!

fortsättning följer :(

lol

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar