jag är inte vidare road hur som helst.
lol, vad sa den engelska stigen när en bil kom körandes? svar: "jag är inte road!"
där fick jag åtminstone till det en gång iaf.
Skrivet av mr_suspekt den 28 nov 20:54 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 2 kommentarer mm | Anmäl |
| varför har du sparat ut en mustasch? | |
| Skriven av VONDUR den 29 nov 04:23 | Radera | |
den som det visste... | Anmäl |
| det var lite grann frågan jag ställde i inläggsrubriken "varför?". kan ha varit nån släng av sjuk humor, vad vet jag? antar dock att jag alltid velat testa att ha mustasch och ibland (särskillt efter att ha vunnit på heads up) kan jag flina lite nonchalant åt mej själv i badrumspegeln och tänka att jag ser ut som en cool bilmekaniker men det humöret är en försvinnande liten del av min humörsrange. | |
| Skriven av mr_suspekt den 29 nov 06:13 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar