tisdag 2 augusti 2011

semieureka! (2009 7 dec 04:17)

jag gav mej inte och känner mej nu en bit på väg till att kunna se det som en normalt skapad människa var ämnad att se!

jag hade fel om en del saker i föregående inlägg men en detalj får jag fortfarande inte på plats riktigt:



ja ja jag vet att det inte var meningen att man skulle göra så här och jag hajar att det bara var ett lite roligt test/synvilla men jag har på tok för mycket tid för att inte göra detta så...
Skrivet av mr_suspekt den 7 dec 04:17   |   Redigera

Kommentarer

Inlägget har 5 kommentarer

gaaah

Anmäl
Den högra bilden är så bortom ord otroligt tiltande att titta på. Fan skulle du gö såhär för? Hon har väl helt enkelt snurrat medsols så väldigt väldigt medsols att hon har brutit foten. mm.
Skriven av VONDUR den 7 dec 13:25   |   Radera

hahahahahahahah

Anmäl
förlåt :D
Skriven av mr_suspekt den 7 dec 17:16   |   Radera

lol va kul att denna bilden är tillbaks.

Anmäl
Du lär ju ha fnissat rejält för dig själv när du satt i paint o gjorde detta.
Skriven av VONDUR den 8 dec 13:26   |   Radera

nix pix

Anmäl
jag kännde mej mer deppig och med en psykopats beslutsamhet drog jag ilsket de blåa strecken för att försöka reda ut skiten. nu efter att jag fått det att funka så kan jag dock se tillbaka på bilden och småle lite. :)
Skriven av mr_suspekt den 8 dec 17:21   |   Radera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar