jag hade fel om en del saker i föregående inlägg men en detalj får jag fortfarande inte på plats riktigt:

ja ja jag vet att det inte var meningen att man skulle göra så här och jag hajar att det bara var ett lite roligt test/synvilla men jag har på tok för mycket tid för att inte göra detta så...
Skrivet av mr_suspekt den 7 dec 04:17 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 5 kommentarer gaaah | Anmäl |
| Den högra bilden är så bortom ord otroligt tiltande att titta på. Fan skulle du gö såhär för? Hon har väl helt enkelt snurrat medsols så väldigt väldigt medsols att hon har brutit foten. mm. | |
| Skriven av VONDUR den 7 dec 13:25 | Radera | |
hahahahahahahah | Anmäl |
| förlåt :D | |
| Skriven av mr_suspekt den 7 dec 17:16 | Radera | |
lol va kul att denna bilden är tillbaks. | Anmäl |
| Du lär ju ha fnissat rejält för dig själv när du satt i paint o gjorde detta. | |
| Skriven av VONDUR den 8 dec 13:26 | Radera | |
nix pix | Anmäl |
| jag kännde mej mer deppig och med en psykopats beslutsamhet drog jag ilsket de blåa strecken för att försöka reda ut skiten. nu efter att jag fått det att funka så kan jag dock se tillbaka på bilden och småle lite. :) | |
| Skriven av mr_suspekt den 8 dec 17:21 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar