
(jag har naturligtvis ingenting emot homosexuella då jag mest troligt hade varit det själv om jag inte råkat vara hetro)
Skrivet av mr_suspekt den 30 nov 23:54 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 5 kommentarer den som tänker skriva nåt om särskrivningar här | Anmäl |
| kan lika gärna vara tyst tycker jag! | |
| Skriven av mr_suspekt den 1 dec 00:06 | Radera | |
Tänkte skriva | Anmäl |
| en episk hymn till din ära men kände att jag var tvungen att kommentera vissa särskrivningar först så nu är det väl lika bra att man bara är tyst.... | |
| Skriven av Marka den 1 dec 13:55 | Radera | |
NEEEEEEEEEEEEE | Anmäl |
| EEJ! | |
| Skriven av mr_suspekt den 1 dec 14:07 | Radera | |
Ingress | Anmäl |
| I fjärran länder när spelet med suspekta händer närmade sig slentrian mötte han en korean. Men eftersom jag skall vara tyst så blir det inte mer än så här, hade planerat ett verk i "krig & fred" omfattning men men.... | |
| Skriven av Marka den 2 dec 09:23 | Radera | |
sweet inledning! | Anmäl |
| har tyvärr inte läst "krig & fred". jag läste Gummi Tarzan när jag var 11 men sen har jag legat lite lågt på bokfronten. jag gillar när det rimmar hur som helst så mer sånt uppskattas verkligen! :) | |
| Skriven av mr_suspekt den 2 dec 17:12 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar