tisdag 2 augusti 2011

det har varit uppskjutet en vecka men imorgon smäller det! (2009 24 jun 21:46)

min superfenomenaliska lilla flickvän kommer på besök med hennes föräldrar! fi faan va härligt!

Sen blir det korea i två veckor innan vi åker till sverige en månad. jag tänker inte bygga upp förhoppningarna men detta kommer iaf lätt att bli den i särklass bästa sommaren som nån nånsin har haft.. minst :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar