det var kasst väder hela dan så allt jag har åstakommit är att titta på wrestling på tvn med en polare samt kört en lite längre session med omaha-flips som slutade med miniplusset. Kul att passa på att få sånt gjort när man befinner sej på en paradisö, hehe. Så dåligt väder var det faktiskt inte.
Imorrn åker jag med största sannolikhet tillbaka till macau men inget är bokat... eller jo, men det är inte dyrt att flyga i asien så det får bli ett sistaminutebeslut om det blir macau eller inte.
Tjejen och hennes föräldrar bokade ändå om flyget till den 25e ist för till imorgon så jag har ingen tid att passa.... faaan också, pianolektionen!! helvete, nu skäms jag igen, inte första gången det här händer. jag är så dålig!
go natt
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar