Läste donRollos blogg och han annordnar visst privata turneringar på SvS för sina läsare. Tänkte att jag kunde sno den idéen om nån är intresserad av att delta? Det skulle kännas lite pinsamt om jag reggar den och ingen hakar på så jag får sitta där själv och känna mej ensam o jävlig.
Så come on fisknyllen, visst är det åtminstone nån som läser den här bloggen som kan kalla sej själv pokerspelare samt är stolt ägare av ett konto på svenskaspel.se?
Skriv en kommentar snarast möjligt om det finns intresse så ska jag försöka att inte busta SvS-rullen förrän efter turneringen.
o hoj!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar