...på tiltspelande. jag skäms för mej själv och frustrationen efteråt var inte att leka med. men jag antar att jag inte är mer än bara människa (eller..?) så det är bara att blicka framåt och försöka lära av mina misstag.
jag får vara stolt över alla de gånger jag slutat spela pga tilt de senaste veckorna. jobbigt iaf att man ska behöva tilta varje dag men det är bara att acceptera min låga toleransnivå och allmänt korta stubin och bara försöka sluta så fort jag märker att jag börjat spela dåligt.
tror att jag kan vara närmare ett najs break på resultatsida än vad jag vågar inse. Jag spelar bitvis riktigt bra och jag har börjat jobba på mitt spel och kan jag bara få igång motivationen och lusten att ta rätt beslut så kommer pengarna förhoppningsvis rulla in i samma takt.
fridens
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar