tisdag 2 augusti 2011

Alltså, seriöst wtf!!! (2009 10 jun 07:05)

Fick nyss ett samtal.

KVINNA: Yes, hello is this Erik Pettersson?
JAG: Yes, thats me
KVINNA: I am calling from UPS office in macau (hon låter så glad, nästan sprudlar om hennes knagliga engelska)
JAG: Ah ok
KVINNA: Yes, I have been in contact with hong kong customs and the shipper from sweden... and (jag ljuger inte när jag säger att hon låter överlycklig) your shipment has been abandoned in hong kong customs.

Direkt när jag hörde tonläget på hennes röst så var jag säker på att hon skulle komma med bra nyheter. Jag hade inte heller förväntat mej att UPS skulle ringa, jag hade lämnat mitt nr så dom kunde höra av sej om det hände nåt och när jag var där för nån dag sedan så berättade hon just att jag inte skulle få mitt snus för att det var fast i tullen.

JAG: Sooo.... i dont get it? i still wont recieve my package?
KVINNA: Yes your shipment has been abandoned in hong kong and you wont recieve it.
JAG: Ah ok, thats great! Ah thank you so much. ok bye bye.
KVINNA: Yes, ok, bye bye

Under hela samtalet så kunde jag höra på hennes röst att hon hade det största leendet på läpparna. Hahahahahahahahaah så sjukt!

Tänk om dom hade varit hälften så bra på att leverera post som dom är på att komma på sadistiska sätt att munknu l l a sina kunder... då hade jag suttit här med käften full i svart, härlig manskrydda ist för nån jävla äcklig liten cancersticka som dessutom får lägenheten att lukta auschwits (orka googla efter rätt stavning...)

har inte ens hunnit äta frukost, bra start på dagen!

adjö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar