varför uppfinner ingen nån slags
choklad eller annat mumsigt som man inte är ämnad att svälja? Nånting som man bara kan tugga på och sedan spotta ut, kan inte det vara nåt? Alla verkar ju vara som galna i dieter och självplågeri nuförtin så varför inte?
jag är seriös.
jag är seriös.
Skrivet av mr_suspekt den 16 okt 03:14 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 1 kommentar hahahahahahahahahahahahahahahahahah | Anmäl |
| t.u.g.g.u.m.m.i..... jag åt choklad när jag kom på ideen och när jag äter choklad så finns det inte mkt annat i min lilla värld! | |
| Skriven av mr_suspekt den 16 okt 09:13 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar