tisdag 2 augusti 2011

varför uppfinner ingen nån slags (2009 16 okt 03:14)

varför uppfinner ingen nån slags

choklad eller annat mumsigt som man inte är ämnad att svälja? Nånting som man bara kan tugga på och sedan spotta ut, kan inte det vara nåt? Alla verkar ju vara som galna i dieter och självplågeri nuförtin så varför inte?

jag är seriös.


Skrivet av mr_suspekt den 16 okt 03:14   |   Redigera

Kommentarer

Inlägget har 1 kommentar

hahahahahahahahahahahahahahahahahah

Anmäl
t.u.g.g.u.m.m.i..... jag åt choklad när jag kom på ideen och när jag äter choklad så finns det inte mkt annat i min lilla värld!
Skriven av mr_suspekt den 16 okt 09:13   |   Radera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar