tisdag 2 augusti 2011

man kanner sej som en kung nar (2009 2 okt 04:18)

man gar med musik i horlurarna och det blir gron gubbe precis nar man ar framme vid overgangstallet sa man inte ens behover sakta ned och stackarna som statt och vantat i over en minut tittar avundsjukt pa en och onskar att dom hade samma tajming!

ville bara ha det sagt en gang for alla.

hade det sjukaste samtalet med en medelalders pokerrav fran las vegas idag. han forklarade att han kan kanna pa sej om han ska traffa sin 2outare pa turn och om han kanner det sa kan han syna vad som helst pa floppen. det sjuka var att jag inte tyckte att det lat konstigt, jag holl typ med och mindes mej ha kunnat kanna pa mej nar jag ska dra ut/bli utdragen en massa ganger. efter samtalet gick jag och spelade poker - stallde med tva drag och gick darifran tva inkop fattigare. gg

om nan undrade varfor det drojde lite med uppdateringarna har i mr_suspekts Pokerblogg sa ar det sa att miin laptop dog for en manad sedan, what i can do? nu ar jag officiellt hemlos btw, men men. som tur ar har man en formogen flickvan att falla tillbaka pa!

var det nat mer... nej, det var allt for nu. ber om ursakt om nan laser det har for om det nu ar fallet sa innebar val det att du har varit inne flera ganger tidigare och last "you wanna get those rittle lolls?" och det var sakert roligt dom forsta 14 gangerna men sen sa blir det val lite ut-tjatat kan jag tanka, sa, forlat :(

kan heller inte utlova nagra flera uppdateringar den narmaste framtiden, det har ar val helt enkelt inte en varst sexig blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar