http://mittklipp.aftonbladet.se/app/viewMovie.action?id=32556
jag brukar tycka att det är lite billigt med djurhumor men fan....
Skrivet av mr_suspekt den 29 nov 00:57 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 2 kommentarer ja precis, skärp dig :-) | Anmäl |
| nej skämt bara, tycker att du har kommit med mkt bra inlägg sist akta för tomtarna på PLO borden hos SS bara. MVH/HasseY | |
| Skriven av Hasse Y den 30 nov 10:54 | Radera | |
hehe | Anmäl |
| vi är alla tomtar på svs plo-bord! | |
| Skriven av mr_suspekt den 1 dec 03:31 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar