tisdag 2 augusti 2011

ok jag kan skriva nåt pokerrelaterat i nästa inlägg (2009 29 nov 00:57)

måste bara få rekommendera följande:

http://mittklipp.aftonbladet.se/app/viewMovie.action?id=32556

jag brukar tycka att det är lite billigt med djurhumor men fan....
Skrivet av mr_suspekt den 29 nov 00:57   |   Redigera

Kommentarer

Inlägget har 2 kommentarer

ja precis, skärp dig :-)

Anmäl
nej skämt bara, tycker att du har kommit med mkt bra inlägg sist akta för tomtarna på PLO borden hos SS bara. MVH/HasseY
Skriven av Hasse Y den 30 nov 10:54   |   Radera

hehe

Anmäl
vi är alla tomtar på svs plo-bord!
Skriven av mr_suspekt den 1 dec 03:31   |   Radera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar