tisdag 2 augusti 2011

UPS 2 - mr_suspekt 0 (2009 8 jun 09:00)

Som ni alla kommer ihåg... så lurade UPS skiten ur mej för några månader sedan när jag beställt ett paket till sverige. Nu har dom gjort det igen.

Denna gången var dom inte ensamma om att /allunk vör/ mej utan fick stor hjälp av snusbutiken.se.

Jag är så fruktansvärt förbannad, besviken och panikslagen att jag inte orkar gå igenom detaljerna utan jag nöjer mej helt enkelt med att lyfta på hatten, dra ner byxorna, böja mej framåt, sära på skinkorna och kongratulera UPS och snusbutiken.se för ännu en fin uppvisning i oduglighet!

Nu har jag seriöst inget val annat än att börja röka igen. Hoppas karmapolisen ger dom ansvariga på UPS och snusbutiken.se den cancer jag på nytt börjat jobba på!

ni äcklar mej!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar