tisdag 2 augusti 2011

inte ens två paket cigg gick det åt idag (2009 8 jun 22:15)

bättre än väntat men då har jag ändå snusat lite och inte spelat nån livepoker så än kan ni inte andas ut, lungjävlar. detta är bara uppvärmningen!

drar till filippinerna i övermorgon och tar en semester från det lilla jag pysslar med här i macau.

självdiciplinen var förövrigt redan på semester idag då jag som vanligt vred dygnet ur led. visst ställde jag klockan på 12 och gick upp men planen att lägga mej innan 01.00 sket sej när en dansk polare ville ut och äta middag strax efter midnatt.

efter att übertilten som UPS sponsrade med lagt sej lite så gjorde jag research till en uppsats som flickvännen har deadline för om några dagar. utbildning i korea är sjukt mkt hårdare än i sverige tror jag och det är nog en av anledningarna till att sydkorea toppar listan för antal självmördare per år. självklart hjälper jag henne med skolarbetet...

läggdags

kommer drömma mardrömar om att öppna, vad jag tror är en färsk dosa General Lös bara för att hitta en bunt krulliga könshår tillhörande VDn för UPS däri samt en liten lapp med texten "bon apetit hönshjärna". jag hatar dom!!!!

amen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar