Det han dock inte hade räknat med, stackarn, var att jag redan hade räknat ut det och nu åter låg ett steg före honom, hihihi. Här postar jag bevis för att det jag säger inte är nonsens.
Den här potten vinner jag enkelt och min tankeprocess gick som följande: "Ok det här är inte en enkel syn då jag inte ligger bra till varken mot hans värderange eller hans bluffrange MEN genom att han igår läste om hur jag synade all in innan floppen med KQ så är jag säker på att han ställer här för värde med A2, A3, A4, A5, A6, A7, A8 och ess nio och kallt förväntar sej att jag ska betala av med K-hög. Genom att jag dominerar så mkt av hans värderange med AT så måste jag naturligtvis syna här!"
***** Hand 1162295720 *****
25.00/50.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Tuesday, November 10, 2009 5:06:36 AM
Horn 5 (Vanlig /Cash Game )
Plats 1: XXX (10080.00)
Plats 2: mr_suspekt (5273.01)
XXX lägg LM 25.00
mr_suspekt lägg SM 50.00
** Giv **
XXX [N/A, N/A]
mr_suspekt [10h, Eh]
*** Bet Runda 1 ***
XXX Höj till 150.00
mr_suspekt Höj till 500.00
XXX All-in 10080.00
mr_suspekt All-in 5273.01
*** Flop(Board): *** : [10k, 5k, 4s]
*** Turn(Board): *** : [10k, 5k, 4s, 6s]
*** River(Board): *** : [10k, 5k, 4s, 6s, Es]
*** Showdown *** : Rake: 5.00 Totalpott: 10541.02
XXX [2r, 2h] Par i tvåor Vinst: 0.00
mr_suspekt [10h, Eh] Två par, ess och tior Vinst: 10541.02
här tjänar jag alltså 5273 enkla kronor då jag kan syna i en situation där jag mest troligt hade lagt om det inte varit för att han försökte använda gratisinfo emot mej.
Låt detta bli en läxa för er som läser den här bloggen och som har funderat på att sätta dej på mitt bord bara för ni tror ni kan utnyttja all info jag under årens gång har gett er!
(till pappa om du läser det här: din son har inte blivit sinnessjuk, än. han försöker bara skriva med glimten i ögat, lite. ta inget jag skriver på allvar tack)
Skrivet av mr_suspekt den 9 nov 22:30 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 3 kommentarer "5273 enkla kronor" | Anmäl |
| Lol, du är fan förjävla rolig | |
| Skriven av VONDUR den 11 nov 17:56 | Radera | |
"5273 enkla kronor" | Anmäl |
| EV-schmeve | |
| Skriven av VONDUR den 11 nov 17:58 | Radera | |
:) | Anmäl |
| jag tar hellre 5273 friska riksdaler än tretton miljoners EV-schmeves! | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar